Testimoni pasal Ostematrix@Calcium

Assalamualaikum..


Salam..nak share kat sini saya prgnnt 4bln..sakit pinggang bila baring n nak duduk. dah makan ostermtrx 2 bulan.masa 1st month amik 2biji mmg xok.masih lg rs sakit pinggang.sudahnyer saya ikut arahan kat botol 4biji sebelum tido..alhamdulillah sepanjang hari memang tak sakit pingang dah...badan pon bertenaga.saya pon suggest kat mak.mak pon bersetuju dengan pendapat saya..

TQ NORALIZA untuk testimoni anda.. =)


Salam.. just nak share..sya ni pengguna baru Shaklee.. Baru-baru ni..saya mengalami sakit kat bawah pinggang yg teruk selama 2 hari.. rasa nak nangis jer sebab sakit sangat.. last week saya ada beli Ostomatrik kat dealer..baru consume 2 hari (amik waktu malam before sleep) sakit pinggang tu dah hilang..langsung takda rasa apa2 lagi.. syukur alhamdulillah.. tima kasih byk2 to my dear Pengedar dan Produk Shaklee ni..

TQ LYNN HAMMET untuk testimoni anda.. =)


Ni semua testimoni dari pengguna product ostematrix...



Klik pada gambar untuk detail kepada product.. =)

* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration.These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Pevent any disease.



Pengedar Sah Shaklee Anda : May 882638 
Fan Page FB : https://www.facebook.com/MayVitaminShop
E-mail : mayzura@ymail.com


0 comments:

Post a Comment

Borang Tempahan Cik May Shop

Anda ingin membuat
Name:
Email Address:
No.Telefon
Alamat untuk penghantaran
Item yang ingin dibeli
Cara Pembayaran
Saya setuju dengan Terma & Syarat yang ditetapkan oleh Cik May Shop Ya
Tidak

http://cikmayshop.blogspot.com/2012/11/syarat-dan-terma-pembelian-di-cik-may.html


Create a web form here
 

Copyright © 2013 Reserved to cik may
Design by kina